O.N.S.D.A.G

Idag har det varit en mycket bra dag ! Har haft min första mattelektion inget pluggande dock men det kändes väldigt bra. :) Nu ska jag fan fixa denna matten :) Så himla svårt kan det inte vara.

Shit det märks att man blir tröttare när man gått upp vid halv 7! Har sovit så himla dåligt inatt så jag hoppas på att få sova ut inatt.

Efter plugget träffa jag Lina! Hon flyttar ju nu på fredag så vi var tvugna att hinna träffas för sen kanske det dröjer innan vi har tid att ses igen. Blev att vi lunchade på kebabhouse och sen bjöd Linas mamma på gos glass ! :) Mycket trevlig dag på stan.

Nu har jag typ däckat i soffan och känner att jag typ snart somnar. Ska tvätta lite tvätt innan jag somnar i soffan.

Skriver nog ett inlägg lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0