Skor!

Fy jag är typ sjuk eller nåt, Igen! Ja har ont i halsen är tät i näsan och känner mig helt konstig i huvudet. Inge kul alls att sitta på lektion och snoret börjar rinna men känner sig allmänt fräsch.

Men jag orkar inte vara sjuk ! Imorgon blir det matte fram till 12 och sen ska jag träffa min kära mamma som jag ska vara smakråd åt. Blir nog ett par skor till mig själv också :) Dom har ju 20% på alla skor på stadium.

Jag har tittat på dessa:



Reebok skorna har jag ju redan haft typ tre gånger. men jag tycker dom är så himla sköna. Frågan är om det är roligare att ha ett par skor man aldrig haft istället. Hm jag vet inte!
Reebook skorna kostar 499kr och Björn Borg 699kr. Sen är det ju 20% också!

Vilka tycker ni va snyggast?

Efter stan ska vi ha kräftskiva, jag, Mamma & Per blir mys det!

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Ja absolut! :D Jag jobbar dock måndag-fredag nästa vecka men du får gärna komma förbi mig mig när jag har slutat eller om vi tar det nästa helg?

2010-08-19 @ 22:12:41
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0