TGIF

Heej!

Idag har jag hållt igång hela dagen , har knappt hunnit äta. Först var jag i skolan och hade Matte var svårt idag plus att vi fick ett oförberett test som jag typ fattade nada av. :/ Sen bar det av till jobbet, jobbade i 3 ½ h och sen hade jag klipptid vid kvart i fem. Satt där i 2 h 45min. Ja klippte och gjorde en intensivtoning så nu är det lite mörkare. Gött för nu behöver jag inte oroa mig för den fula utväxten som jag får hela tiden. :) Oc sen åkte jag hem. Var hemma vid typ 8 så då ställde jag mig och diskade och grejade lite. Nu sitter jag här.

Per spelar tv-spel! Han har t.o.m köpt ett headset nu så han har blivit riktigt nörd. :) Händer nog inte mycket mer denna kvällen.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0