4:e gången gillt?

Detta är mitt fjärde försök att försök posta detta inlägg, internet har hoppat ur varje gång så jag har fått skrivit om allt.

Bussen var 45 minuter sen igår så jag och pappa stod och väntade i en timme, det var jättekallt! Det var väldigt mycket folk på bussen, men tillslut så kom jag hem iaf.
Jag har iaf haft det  jättebra :) Vi har åkt pulka,spelat buzz, sett på 3D film, badat jacuzzi :)Så det har varit riktigt gött att få komma bort och umgås med min far !

Igår så var vi på stan och köpte julklappar, dom har så himla mycket bättre shopping i västerås kan jag ju säga! Vi var och åt på en jättegod restaurang också, det var thaimat. Sådana restauranger har vi inte heller, vi har bara kryp- in mer.

Det var det jag försökte skriva igår men nu fick det komma upp idag istället.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0