Därför bloggar jag.

Dagens utmaning handlar om varför jag bloggar!

Ja anledningen till att jag skaffa blogg från början var för att min kompis cassandra hade en och jag tyckte det värkade kul! I början gick det väldigt trögt och jag uppdaterade inte speciellt mycket. Som ni märker om ni går bakåt i mitt arkiv. När jag sedan började märka vad kul det var att greja med designen på bloggen så öppnades en helt ny värld och jag tycker det är jättekul att se vad jag kan åstakomma på skärmen.

Svaret då på frågan varför jag bloggar!
För att jag tycker det är kul, bloggen tillför något i mitt liv som inte går att förklara. Tycker om att skriva. Skrev alltid dagbok när jag var mindre och nu får man hänga med i utvecklingen och skriva den på nätet istället. Sen tycker jag att det är kul att kunna gå tillbaka och se vad jag gjorde för några år sen. För jag har ju faktiskt haft min blogg i 2½år snart :) Självklart vore det roligt att kunna tjäna pengar på bloggen i framtiden, men det är svårt att slå igenom om man inte provocerar då förstås och det har jag ingen lust med.

I framtiden har jag tänkt att försöka skriva lite mer om djur, design och foto i bloggen så fort jag lyckas köpa mig en systemkamera så jag kan ta fina bilder. Det vore riktigt kul!

Jag har märkt att jag inspirerats väldigt mycket sen jag började blogga. Jag har börjat tycka om inredning mycket mer och speciellt vit inredning, som jag alltid tyckt är så tråkigt har jag mer och mer börjat tycka om :) Iaf vissa saker.

Men nu känner jag att jag kankse kom in på något helt annat och ni orkade säkert inte ens läsa ända ner hit :) Sitter på lektion nu så jag uppdaterar mer när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0