Det här får mig att gråta.

Dagens utmaning hadlar om vad som får mig att gråta.

Saker som får mig att gråta, ja'a jag gråter till vissa filmer Pay it forward som ett exempel. Sen så gråter jag oftast till stående ovationer det spelar ingen roll om jag sett programmet eller inte jag börjar gråta även om jag bara ser när dom ställer sig upp och klappar händerna :D HAHA är inte det lite skumt, fast jag är väldigt skum. and I like it!
Extreme Home Makover brukar jag gråta till också :)

Sen så gråter jag när jag mår dåligt. Oftast under lingonveckan för då brukar jag bli väldigt känslig. Speciellt några dagar innan det börjar.

Jag gråter i princip aldrig när jag slår mig och så har det alltid varit. Jag gråter inte heller om det är folk som är runtomkring jag vill vara själv.

Ja men det var väl det jag kom på !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0