Julbordet var...

Julbordet var jättegott :) Det var riktigt mysigt att komma dit och äta och bara ta det lugnt. Blev ju en sväng på bergvik också men jag hittade inget :( Köpte en kattborste till katterna så jag kan borsta av dom allt löst hår :) Så slipper det ligga på soffan och damma.

Just det! Jag hade ju prov, ni kanske undrade hur det gick?
Jag tror det gick bra :) Jag fick ju minst G iaf så det känns bra. Nu är det bara att vänta på resultatet. Det var mitt sista prov i biologin ! Nu har jag en redovisning i genteknik och nationella provet i matte kvar bara. Sen är kursen klar.

Imorgon är jag ledig från skolan så då ska jag jobba 11-14 på McD istället.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0