Mina 3 största intressen.

Dagens utmaning handlar om mina intressen. Hm..

Djur är ju definitivt en utav dom. Jag älskar Djur och vill alltid ha djur runtomkring mig. Jag vill i framtiden joba med djur som ni kanske vet om ni följer min blogg. Och blir det inte så att jag lyckas med det så kommer jag vilja ha det som en stor hobby :) Jag har ju två underbara katter som jag inte skulle klara mig utan dom är så himla goa och får mig alltid på gott humör, så länge dom inte ställer till det hemma :P


Design
är väl en relativt ny hobby som jag fortfarande håller på att lära mig mer om. Men jag kan sitta i flera timmar bara för att få en liten grej rätt. Och om det inte funkar försöker jag på något nytt sätt. Att sitta med Photoshop tycker jag är skitkul. Se hur mina designer blir snyggare och snyggare eftersom jag hela tiden lär mig något nytt, det tycker jag är kul!

Film/Serier/Musik skulle jag nog säga är mitt tredje intresse, när jag var yngre var jag med i ett band där jag sjöng. (inte så bra dock) Och jag tyckte det var jättekul! Jag älskar att få skriva texter som jag hittar på melodier till sen. Musik har en förmåga att ge en speciell känsla. Speciellt om man kände något speciellt under den tiden man lyssnade på låten mest. Då kan man känna den känslan igen trots att det var år sen man lyssnade på låten. Jag vet inte om ni fattar vad jag menar men men.. Älskar att se på film och serier för där kan jag flyga bort och låtsas att jag är i en helt annan värld och skita fullständigt i denna tråkiga världen vi lever i.

Ja det är väl dom tre intressena som jag kom på som jag tror jag har som största. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0