Nu är jag...

Nu är jag hemma från alla kalas! Det har varit en mycket trevlig dag och alla barnen var så goa :) Tog massa bilder men när jag kom hem nu och skulle titta på dom så blev dom inte alls bra :( Behöver verkligen en kamera.

Ikväll blir det verkligen lugnt för jag ska upp och jobba imorgon klockan 6, gud jag kommer vara helt död när jag går upp strax efter 5 , jag är verkligen ingen morgonmänniska. Tänkte äta något och bara slappa i soffan, bara det att Per har börjat spela TV-spel så det blir inte lätt att få tillgång till Tv:n.

Vi får se hur det går :) Uppdaterar nog mer sen.


Kommentarer
Postat av: Lucke

Var med och tävla om ett presentkort på 300 kronor i min blogg från shirtstore :P

2010-12-05 @ 12:16:56
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Anonym

härlig blogg:D den är inte som min blogg,hehe men du kanske gillar min blogg ändå:) annars då,vad är planerna för helgen?:)



kram http://housebunny.blogg.se

2010-12-05 @ 12:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0