Nyårsafton

Heej!

gud vilken dag/kväll/natt jag hade igår! Jag jobbade över några timmar sisådär 5 timmar och mitt arbetsplats slutade på 15 timmar !! Herregud jag var en zombie på slutet jag bara gick. Men jag blev faktiskt väldigt nöjd med lobbyn som jag städade inte sett den så ren på länge. Svårt när vi aldrig stänger. Nej jag vet inte vad det var igår vi sålde som attan och det tog aldrig slut. Klockan 3 på natten då började det lugna sig.

Idag är jag och Per bortbjudna på middag hem till Sofie och hennes pojkvän, christine och några fler är där så det ska bli kul :) Vi ska äta potatisgratäng med oxfile tror jag så det blir nog gött de :)

Men först funderar jag på om jag ska ta mig en snabb sväng till ergvik och kolla om dom har något fint ja kan ha på mig för jag har ingen aning. Jag måste köpa hårspray också för jag tänkte lockan håret idag! Jag ska hinna det!

Japp men så ser min dag ut jag hoppas jag hinner  slänga in ett inlägg lite senare!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0