O n s d a g

 

Heej!

Idag har jag varit och jobbat i tre timmar. Sen så gick jag på stan med mamma en sväng och köpte lite julklappar :) Nu är det nästan klart tror jag :)

Hitta ett par skor inne på din sko som jag verkligen vill ha! Kostar 499kr, Dom är mycket snyggare i verkligeheten än vad dom är på bilden. Sen så är dom ju anpassade för vintern också :) Kankse är på tiden att jag köper ett par som inte läcker in, är halkiga eller är så dålig sula så man skrapar ner dom och går snett.

Vad tycker ni ? Hiss eller diss?


Kommentarer
Postat av: Emma StarLeaf

sv: bara bra här med:D blir det till helgen da?

2010-12-08 @ 19:24:16
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0