O n s d a g

Heej!

Idag står det matematik på schemat! Sen ska jag laga lasagne :D Hoppas jag lyckas att inte bränna ostsåsen denna gången för det förstörde väldigt mycket.

Ikväll så ska jag iväg på danspasset på friskis, gud det ska bli så himla kul att få röra på sig lite :) Har velat gå ut och springa men det är ju så himla kallt och halt så jag är rädd att jag ska ramla och frysa fast någonstans :)

Jag måste bara säga att månaderna har gått så grymt fort detta år! Speciellt sen jag började plugga igen. Hoppas nästa termin går lika fort så det blir sommar snart igen :) Fast först är det JUL! Vilket jag älskar! Såg på Julkalendern imorse, tror den kan bli bra. Första avsnittet sa väl inte så mycket men vi får se.

Jag vill ha mer Jul till folket!

Kommentarer
Postat av: Lucke

Lucka nummer 1 har öppnats i julkalendern på min blogg. Var med och tävla vettja! :P

2010-12-01 @ 15:20:30
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0