050210

Gud va härligt de känns att man är ledig idag, behövde verkligen det efter mina sex dagar och bara en ledig dag. Kanske inte är så farligt egentligen men för mig är det de. Så den här dagen uppskattar jag verkligen. Idag ska jag Umgås med Lina och kanske gå ut. Ska väl gå dit och säga hej iaf. Carro som har födelsedagsfest. :) Kanske ska sno lite dricka av Per fast jag vet inte, vi får se. :) Måste gå till affären och köpa toapapper också som jag har kommit på är väldigt dyrt men det är ju ett måste så det är ju inte konstigt att dom kan ha det dyrt. Här sitter jag och snackar om toapapper :P

Katterna tyckte nog de va jobbbigt att jagtog sovmorgon idag för dom har busat så med mig nu på morgon. Sticker in klorna under täcket. Det är så hemskt!! och gör ont.

Tänkte jag skulle göra lite yoga sen också för jag orkar inte åka till gymmet idag känner jag. Tar det på söndag. Har faktiskt varot där tre gånger denna vecka.

Nu är det bara 6 dagar kvar tills Per kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0