110210

Idag kommer Per hem :) Jaaaaaa! Tänkte jag skulle strunta i att träana idag så jag kan städa ordentligt istället. Duktigt va? Försökte mig på lite yoga här hemma men det är nog inte min grej. Katterna hållde på att få spel på mg för dom fattade inte vad jag gjorde. Haha jag måste berätta en rolig sak. Igår när jag satt vid datorn så hade jag lite halvblött hår. Så hade jag Zingo i knät och när han mäskte att mitt hår inte var torrt så blev han vild. JAg lovar han satt på mitt huvud. Det var lite svårt att balansera faktiskt.

Ska städa utan dammsugare idag så vi får se hur det går, jag kan ju plocka iordning iaf. Idag stängde jag av telefonen när jag sov så jag inte skulle vakna av att folk ringer för det finns inget värre och så är det typ alltid en kvart innan man ska upp vilket gör de ännu jobbigare :)

Ja men man kanske skulle sätta igång då. Först börjar vi med en frukost såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0