150210

Hej!

Helgen har varit jättekul och hektiskt :) I söndags var det ju Dop/Bröllop. Alla trodde ju att det bara skulle bli dop men det blev bröllop. Självklart visste jag och Per om det fetrsom vi var brudtärna och bestman :) De va riktigt roligt. I går när vi kom hem så startade inte datorn. Jag fick självklart panik. Så vi kunde inte lägga in alla bilder vi tagit. :( Men så åkte jag in med datorn till elgiganten för att få den inlämnad och fixad. Det var inga störe fel på datorn det var bara att det hade blivit överspänning i batteriet. Så han tog ut batteriet, startade datorn stängde av datorn och satte i batteriet igen och sen funkade den :) Tänk va lätt det var.

Ni får vänta på bilderna dock eftersom vi hann lämna tillbaka kameran till Pers pappa. Nu måste jag göra mat för sen bär det av till jobbet. Back to reality.

Puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! När fixar ni bilderna?? Skulle gärna ta del av alla bilder men tanke på tackkorten =)

2010-02-15 @ 15:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0