230210

Hej!

Har varit och tränat nu och sitter nu i soffan och gör ingenting :) SKa faktiskt ta och tvätta en massa kläder tänkte jag men först ska jag äta lite mat. Fast jag vet inte va jag ska göra för något. får se vad det blir.

Fy va trött jag blir! kollar på bilder på bröllopet och känner att jag bara vill radera alla bilder på mig och aldrig mer titta på dom igen. Jag ser ju inte klok ut. Och det är så jag ser ut!! Roligt inte.. Nej nu måste kilona bort annars vet jag inte vad jag gör. Och säg inte att jag inte behöver gå ner i vikt för då blir jag bara arg. För jag vet vad jag behöver! :)

Japp det var de negativa för idag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Marina

Säg inte att du inte såg klok ut på bilderna för du var skitsöt! ;o

2010-02-28 @ 16:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0