240210

Hej

Har precis varit och tränat, jag börjar verkligen få in den här rytmen nu med att träna minst tre gånger i veckan. Har ju faktiskt gjort det nu i en månad och än sålänge har jag inte tröttnat :) Känns bra. Synd att man inte blir smalare av att styrketräna dock. Men alla konditionspass är på kvällarna såklart så det är svårt. Ska försöka att springa till våren. Men det är däremot ngt jag brukar tröttna på snabbt men nu jävlar har jag bestämt för att gå ner i vikt. Jag ha en Coca cola i kylen som har stått där i två veckor utan att jag druckit av den. För er som känner mig så vet ni att det är bra gjort. För jag är en Cola Dyrkare.

Ska snart ta mig något att äta och sen ska jag vika all min tvätt som ligger och väntar på mig.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0