260210

Hej.

Somnade i soffan inatt så jag vaknade vid sju imorse och hade hur ont i ryggen som helst. Sprang in i sängen och sov några timmar til :)

Ska iväg och träna snart också och sen ikväll blir det att kolla på lägenhet och mysa med min älskling som äntligen kommer hem. Och snart kommer han hem för att stanna. Halleluja.

Föressten visste ni att det kommer att vara ett lag med i körslaget som kommer från Karlstad. Det är bröderna Rongedal som ska leda karlstagänget dom kommer ju från molkom. Så nu måste man ju titta på Körslaget och hejja på dom. Jag tror dom hade audition onsdag. Såg när jag åkte för bi värmlandsoperan att det stod Körslaget med stora bokstöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0