Bloggar.

Hej mina kära bloggläsare :)

Her nu kommit hem och gjort min blogrunda, tycker det är så kul att läsa bloggaroch få lite inspiration eller bara en mysig stund. För när jag vaknar på morgonen så ser jag fram emot det och när jag kommer hem från jobbet ser jag fram emot det. Ja jag vet att jag är nörd men när jag har en sak som jag verkligen tycker om så går jag stort på de.

Imorrn ska jag upp i tid och ringa till massa folk bl.a till min läkare och fråga om jag har grönt ljus om att köra bil har ju gått sex veckor nu, så nu ska jag väl äntligen kunna sätta framför ratten igen. För er som inte vet om det så fick jag diagnosen epilepsi förra året och då måste man vara symptom fri i ett år innan man får köra igen. Sen måste jag även ringa och göra en intresseanmälan på lägenheten jag hittade inne i stan. Jag ska ha den så är det bara.

Sen ska jag självklart iväg och träna, tänkte jag enbart skulle köra kondition imorrn. Köra lite crosstrainer och rullbandet. Behöver varva lite så jag inte ser ut som en muskelknutte om några månader. Per tyckte också att jag skulle lugna ner mig för han vill inte ha en bodybuilder till flickvän. Som om det någonsin skulle hända :) I don't think so.

Förövrigt tänkte jag visa mina favoritbloggar:

Lilly bloggen
Laila
Min kära malin.
Bunny

Kommentarer
Postat av: Laila

nawh jag är med där =) vad gulligt <3<3

2010-02-16 @ 23:23:48
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: --

inte bakom ratten då?

2010-02-17 @ 16:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0