Dop

Nu är jag hemma från middagen hos mamma :) Hon bjöd på Fläskfilé med klyftpotatis och bearnaísesås :) Och sallad såklart. Så nu är jag mätt och belåten. Nu skulle jag egentligen se på film med Per men han somnade här bredvid mig :) Han somnar alltid i soffan. Men då kan jag ju se på O.C och uppdatera bloggen istället och det är väl bra?

Imorrn blir det iväg till arvika, syrran fyller ju år imorrn :) och sen är det dop. Jag tror inte jag kommer hinna uppdatera så himla mycket dom här dagarna för jag kommer ha så fullt upp.

Den här lilla godingen ska döpas :)


Kommentarer
Postat av: Malin Holst

mja,om jag inte vore allergisk mot apelsiner så :P

2010-02-12 @ 22:53:55
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: Malin Holst

hihii :D sover Per fortfarande eller har du väckt honom från soffan? :P

2010-02-12 @ 23:09:08
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: Lina

Känns som du haft väldigt mycket att göra hela den här veckan :( Känner mig faktiskt lite bortglömd. /Lina

2010-02-13 @ 12:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0