Heeeeeeeeeeeeej

Nu är jag hemma efter en jobb dag, gött med helg. Yes jag är ledig på fredagar lyckos mig :) Som jag skrev för några dagar sen är det ju melodifestivalen vilket ska bli mycket spännande eftersom jag inte har en aning om vilka som är med iår förutom Darin då :) Fast det är väl dom gamla vanliga. Linda bengtsing och jänget. Jag bli så arg varje gång jag tittar på det för  den som jag vill ska vinna vinner aldrig och jag vet att skulle vi skicka iväg en låt som jag tycker om så skulle vi vinna :) Sverige har dålig smak !!!

Vad tycker ni om Jacki Ferm ? Jag tycker hon är skithärlig verkar vara iaf har ju aldrig träffat henne. Spontan och vild men ändå har hon något bakom pannbenet. Stark tjej ! Va fan om jag skulle bli tillfrågad om jag ville bli fotat till slitz så tror jag inte jag skulle tacka nej. Jag menar hur många gånger i livet får man göra något sånt? Men självklart bara om Per skulle gå med på det :) HAHA

Nu ska jag greja med en design..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0