Hemma från Strömstad

Hej mina kära läsare.

Måste ju berätta att jag toppade mina besökare i fredags, kankse inte är så många. Men för mig och för en sådan liten blogg som jag har så är det mycket och roligt. Jag landade iaf på 110 unika besökare. hehe. Vet inte riktigt vad jag gjorde som lockade men vad jag än gjorde så lyckades jag ju locka hit er iaf.

Nu har jag gjort min första helg i Strömstad. Det var spännande. Folket man åkte ner med va jättehärliga. Skrattade och hadde oss. Dock var ju inte boendet det bästa men det kan man ju lätt ordna vilket jag hoppas dom gör om man ska dit igen. Får se om jag får med Per för då åker vi nog dit Mars/April eller nåt. Vi får se. Dock va det ju 95% norskar som handla av oss. Jag lovar att man blev chockad när man fick se svenska pengar. Känner mig lite säkrare nu på McDonlad's iaf kassan den kan jag väldigt bra nu. Tror jag :)


Funderar på om jag ska gå och lägga mig eller inte klockan är ju rättså mycket. Ska nu bli något avsnitt av någon serie men kan inte riktigt bestämma vilken än.

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0