Ibland skriver man bara.

Nu är jag äntligen hemma tyckte det var riktigt tungt på jobbet idag men sådana dagar har man. Sen när jag skulle gå därifrån så står det en blå volvo s40 utanför som väntade på någon. Och då tänkte jag på Per eftersom vi ha en blå s40. Så bara för en kort så tänkte jag åhh han kommer och hämtar mig. sen vände jag mig om och började gå upp för backen.

Känner mig lite halft deppig idag, har ingen ork och ingen vilja. Skulle helst bara vilja gömma mig under ett täcke i hörnet av min soffa. Man tänker så mycket på tider som varit och hur det är nu och man undrar om allt kommer bli någon gång? Kommer jag bli lycklig ? Den enda stunden jag känner mig riktigt lycklig är när jag får ligga och krama på Per annars är jag rättså deppig hela tiden. Även om det inte märks. Ja jag vet att jag är väldigt negativ och jag försöker se positivt på allt. men så får man ytterligare ett nedslag och så är man där igen med den negativa energin som jag inte vill sprida till folk. Jag är ju en rätt sprallig och glad person egentligen :) Tur att man har så fina vänner som lyfter upp en när man är nere. :D

Ja nu blev det lite depp snack men läser ni min blogg så läser ni ju om mitt liv och då är de här den bittra sanningen ellerhur?

Imorrn har jag en inlämningsuppgift som ska lämnas in hoppas att jag löser de på något vis, men det blir nog bra. Nu ska jag göra té och göra en macka med räkost på. Imorrn blir det upp i tid för jag ska vara på gymmet 10.15 redo för ett kombi pass :)


Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Men gumman då, jag hoppas du vet att du kan prata me mig om de är nånting. Jag vill finnas för dig lika mycket som du finns för mig. De hoppas jag du vet!



sv: haha jaa, de har dom verkligen, undrar om dom är okej att köra med :P kanske borde testa ;)

2010-02-03 @ 22:33:50
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: Malin Holst

Ja verkligen, jag känner likadant för dig gumman! Helt konstigt efter så kort tid men ändå så underbart! Älskar dig gumman, jag ringer dig imorgon! Pusspuss

2010-02-04 @ 00:16:55
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0