Lägenhetskoll!

yes nu har jag bestämt tid då vi ska åka och kolla på lägenheten. Vi ska kolla på den på fredag. Hoppas den är fin nu då :) Men det är den nog. Haha det är perfekt läge att ha hund på ju ;) Nära älven ! A vi får se. Kommer jag in på Behandlingsassistent i forsaga har jag ju väldigt nära till bussen in till forshaga också :) LÅngt till affären är det ju dock om man jämför med nu. Men det kan vara bra också så man inte går iväg och handlar hela tiden. Får se om vi fixar bilen också för då åker vi ju förmodligen till willys istället. Men nu går jag för långt fram som vanligt. Men jag blir alltid lika upphetsad när det händer sådana här saker. Som när jag har sökt ett jobb så går jag och tänker på "a om jag får det här jobbet så..." Även fast jag inte ens har kommit på intervju. haha men jag är lite knäpp.

Nu blir det snart att springa till bussen och åka till jobbet. Jag fick nya SOLO tidningen idag iaf så nu är denna dagen räddad. Yay!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0