Lite snack bara

Lätt att rätt personer vann tycker dom var värda vinsten och det såg man ju lätt när alla ställde sig bakom dom också :) Förutom en person då som är väldigt konstig :P

Gud va gött de ska bli när Per muckar. Och om vi åker utomlands eller ja det ska vi göra oavsett vart vi hamnar men helst vill jag ju till thailand. HIHI! Sen känner jag att jag bara längtar efter att få gifta mig och skaffa barn med min goding. Det är så himla härligt att känna att man aldrig i hela sitt liv vill leva med någon annan. Det är en så underbar känsla. Jag älskar min man. :)

Japp men vi får se om jag uppdaterar mer idag.



Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Det är så de ska kännas gumman :) <3

2010-02-03 @ 10:36:28
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: Jennie

hejsan :)

fiin blogg!!

hur är allt med dej?

kram

2010-02-03 @ 13:15:03
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0