Oriflame och annat.

Föressten så visade jag ju inte bilderna på när atlas hjälpte mig att städa igår eller ja hjälpte mig gjorde han kanske inte men han springer runt och är söt. Jag gjorde rent i badrummet, satt och skrubbade golven eftersom det lätt blir lera i mina hörn om dom skvätter ut kattsand och det kommer vatten på. Så när jag ställer mig upp så hittar jag Atlas i min sminkkorg. Han hade alltså hoppat in i hyllan och krypit ner i korgen :) E inte han en buse :) Sen skulle han hjälpa mig att skura. Han är helt tokig i moppen :) Ska springa efter den hela tiden när man drar den på golvet. Dammsugaren är det absolut inte samma sak med :)

Sen har jag även fått hem Oriflame beställningen idag, och dom nya katalogerna. Katalogerna blir bara bättre och bättre måste jag säga. Jag har så svårt att inte handla upp hela katalogen. Men om ni känner er lockade att handla så kan ni ju bara säga till. Om ni vill ha 20% på de ni handlar så kan ni ju bli säljkonsulenter också. Kan berätta mer om de en annan dag. Känner att jag inte orkar dra de nu.






Nu tänkte jag att det skulle bli lite O.C sen blir det nog att hoppa i sängen. Ska hem till svärföräldarna en sväng imorrn innan Arvika :) Hämta bilen och systemkameran.

Puss och sov gott.

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

jag somnade rätt fort igår :P var astrött.. Men idag blir de jobb, återigen :( o du ska på dop o så? :)

2010-02-13 @ 10:06:12
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0