Pluggtankar.

Hej !

Sitter och drömmer mig bort i pluggvärlden. Har nog aldrig velat plugga så mycket i hela mitt liv. Jag ska söka in till Djursjuksköterska programmet främst vilket är det jag helst vill gå. Sen ska jag även söka en KY - utbildning till behandlingsassistent kan ju vara kul :) Men vi får se vad som händer. Vill verkligen komma in. Vore kul att få flytta också om man kom in i skara !
Tänkte jag skulle sätta 2.0 på högskoleprovet iår också :) Jag kan om jag vill. Det ska jag tänka när jag går in i skrivsalen. Det är bara att ge sig fan på att klara det så ska det nog funka också eller tror inte ni de?

Nu blir det sen kvällsmat och lite O.C. :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0