Rubrik

Nu är jag hemma från jobbet. Det är så drygt att stå och vänta på bussen i 20 min. Det är ju så himla kallt också. Alla mina vantar är bottappade :( Saknar förra lägenheten eller iaf läget bo mitt i stan är ju faktiskt inte så fel. Nära till allt och alla bussar leder hem :)

Men nu får man vara glad över vad man har ! Känner på mig att det blir en sen natt eftersom jag har typ oändligt med O.C. att titta på men jag måste ju spara några avsnitt så att jag har att se på ett tag.

Im just a kid,
and life is a nightmare
Im just a kid,
i know that its not fair
Nobody cares
cause I'm alone
and the world is
having more fun than me.

Kommentarer
Postat av: livsstilar.se

Hej, ny blogg-tävling att vinna 6ooo kr hos nelly.com.Besök gärna min blogg och delta <3<3<3<3

2010-02-10 @ 23:42:49
URL: http://livsstilar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0