Top Fem boys.

1. Adam Brody.

Han toppar listan nu förmodligen för att jag tittar på honom varje dag,

han blir bara snyggare och snyggare.

 

2. Joel Kinnaman.

Inte en kille jag vanligtvis skulle tycka är snygg.

Backslick är inte jag ett speciellt stort fan av.

Men jag tror det är mycket hans karaktär i johan falk filmerna,

där han är både en tuffing men innerst inne är han bara en söt kille :)

 

 

3. Chad micheal Murray.

Trots att han inte är med i One Tree Hill längre så är han ju fortfarande otroligt snygg.

Ska lätt ha en plats i min lista.

4. Matt Dallas.

Ännu en seriekaraktär.

Han tog mig med storm i serien Kyle XY :)

Har ni inte sett den serien så ska ni se den om inte annat för matt dallas skull :)

 

5. Johnny Depp

Trots sin ålder så är han ju väldigt snygg, oftast iaf.

Förtilfället tyckte jag att han förjänade en plats på listan.

Det är något med den där bad boy stilen som gör han snygg tror jag :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0