Skrattanfall

Shit va dålig uppdatering det har varit idag! Har inte haft ork idag. Känns så gött att det är helg min enda hel lediga helg på länge nu. Den uppskattas grymt mycket !

Åh dom hade en så rolig artikel i veckorevyn som jag läste idag måste bara skriva upp den här. Det är en busringning som dom gjort och sedan skrivit upp den. Och den är så himla rolig. LÄS!

-Interflora
Hej jag heter Elin.
Jag undrar om ni skulle kunna hjälpa mig med en sak.

-Ja ,det får vi hoppas, haha.
Det låter bra.
Jag vill sända ett väldigt starkt känslomässigt budskap
till en människa med stor betydelse för mig.
Vilken blomma tycker du vore lämpligast att använda sig av?

-Ja du...rosor är väl alltid en klassiker.
Men det beror ju på...
Vilket budskap är det du vill sända?
Fuck you ditt förbannade rövhål.
-Oj...ja då vet jag inte...
Om jag skickar rosor bör de väl i så fall vara svarta, va?
-Eh...ja...du...är du säker på att du ska skicka blommor över huvud taget?
Ja, Chokladkänns alldeles för mjäkigt,
mjältbrand får jag inte tag på och bomber ju olagligt.

-Ja du,vilken fråga...
Vad säger du om en kaktus då?
kan det vara något?
En riktigt stickig kaktus säger väl lite, tycker du inte de?
Kaktus låter jättebra.
Ta den med mest taggar.
Och så vill jag ha ett kort också, ett sånt dä med nallebjörnar.
Eller Tigrar. Ta ett med tigrar!

-Okej. Vågar jag fråga vad det ska stå på kortet?
"Fuck you ditt förbannade rövhål" Eller någonting i stil med det.
-Men gud , det kan jag ju inte skriva...
Det här är den märkligaste beställning jag fått.
Skojar du med mig nu?
Nej, jag är bara riktigt jävla förbannad
och vill använda blomsterspråket för att leverera ett kraftfullt budskap.

-Jag vet inte vad jag ska säga...
Kan vi inte skriva
"Du förstår nog varför" och ha några utropstecken?
Det är bra "Du förstår nog varför ditt förbannade rövhål" Det kär vi på.
-Herregud...Ja,jag skriver väl det då. Adress?
13 south avenue, Florida. Tack.
-Tack, tack.


Haha fan va jag skrattade när jag läste detta :) Så himla knäppt! Håller ni med mig? Eller är det jag som har konstig humor?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0