vad glor du på??

Precis hemma från en utekväll, det var roligt att få träffa kära carro linda igen. det va så länge sen. Känner mig inte så jätte nykter just nu. Men strunt samma. Hamnade på BK och denna gången fick jag min 25 % rabbatt. Det är rätt de. Saknar Bk konstigt nog, även fast jag inte direkt rätt behandlad så saknar jag alla roliga männsikor, mina vänner. Alla galna stängningar. Men det är lätt att vara efterklok. Men så blir det lätt när folk börjar favorisera och jag är den enda som berättar hur det egentligen ligger till. Orkar inte mer!!

Livet är surt, jag är bitter och vill leva i en fantasi värld. Fuck it! Nu ska jag skriva brev till min kära pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0