060110


+Har precis duschat gick upp för en liten stund sen :P Inge bra att jag går upp så himla sent dagen blir helt skruvad på något vis. Iofs gick jag och la mig vid 5 igår så jag behövde ju sova men ändå. Imorrn börjar jobbet igen, känns lite tungt men som tur är så är det bara en dag sen är det helg igen :P

Per har åkt iväg till ängevi för att åka skridskor så jag ska väl passa på att städa lite kanske?Om jag orkar. Måste äta något först känner jag. Får se om det blir en sväng hem till Lina sen kankse :D

Längtar efter att börja plugga!! Vill verkligen bli Djursjukköterska verkar vara ett så roligt jobb tycker jag och jag vil ha ett roligt jo+bb som jagbrinner för. -jag vill ha ett jobb som inte känns som ett jobb som jag tycker är roligt att gå till :D

Som ni ser/ så är Atlas med och skriver lite :P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0