190110

Hej hej!

Nu ligger jag här i sängen ska snart pallra mig iväg till gymmet har jag tänkt, Skulle egentligen gått upp lite tidigare men som vanligt så somnade jag så jävla sent så jag orkade verkligen inte. Somnade vid halv fyra sen vaknade jag typ vi 6 eller ngt av att jag drömde mardröm och hade jätte svårt för att somna om. Irriterande men men nu är jag vaken och jag får göra de bästa av situationen.

Atlas har luggit och bitit på mina tår hela morgonen så dom känns lite ömma om man säger så. Katter alltså! Nu leker han med ett sugrör så då brukar han vara sysselsatt i några timmar :)

Per spelar tv-spel så himla jobbigt att höra all jädra muller hela tiden när det är ett krigsspel. Det ska vara Spyro det är riktigt roligt. fast nu har jag inte spelat de på jätte länge jag sitter fast på ett ställe som är svårt att ta sig ifrån.

Jaja slutpratat! Sticker till gymmet nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0