210110

Vet ni vad , idag har jag och Per varit ihop i 6½ år de ni :) Han är iväg och jobbar och jag är sjuk :( Tror jag har feber. Tänk att vi har varit ihop så länge hihi jag kommer fortfarande ihåg vår första dejt om man nu säger dejt när man är 14. Vi gick en mil och bara pratade kommer jag ihåg. Och när jag ringde em till honom så vågade jag absolut inte säga mitt namn för då skulle dom förstå att det var en tjej som ringde vilket dom självklart gjorde ändå. :D Ja vi har gjort mycket roligt, jag kommer ihåg när Per fick sin moppe då kunde vi åka runt och leta gula bilar så att vi kunde slå varandra haha lite knäppt men så äre :)

Har fått hem Oriflame produkterna också dom kom och plinga på dörren typ halv tio i morse jag trodde seriöst jag skulle dö, aldrig varit med om så tidig post. Fast jag trodde först att jag drömde att det plingade på dörren :P Fick mycket roligt jag beställde en parfym till mig själv som luktar jätte gott som jag är riktigt nöjd med.
MissO Fashion princess heter den och så får man med den där snygga puffen skitcoolt:)

 

Fick även med en tandkräm och en tandborste som jag tyckte jättemycket om ritkigt bra tanborste fast gummi grepp knallrosa mjuk borste och tungskrapa perfekt kombination. Sen skicka jag även efter prov på ett schampoo och balsam som tydligen ska vara bra så nu ska jag testa de.

 

 


Kommentarer
Postat av: Ronja

Va kul gumman ! Grattis till er <3 När kommer ni och hälsar på då ??? PUSS

2010-01-21 @ 17:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0