Joel Kinnaman

Japp hysterin har kommit till mig också. Tycker att Joel är en så himla bra skådespelare och sen så är han snygg också tror jag :s Johan Falk filmerna vore ju inte bra utan honom. Så nu ska jag snart se på i skuggan av värmen som han är med i. Om jag orkar, ska ju ändå upp och jobba imorrn. 14-18 På McD.

Gud va jag längtar efter våren nu iaf att snön ska försvinna jag har nästan hellre snöblask nu känner jag. För då vet man att det inte är långt kvar. Jag längtar till april för då kanske jag och per åker till Thailand!! Vilket kommer bli helt underbart isf. Bara att åka till flygplatsen kommer vara så himla roligt !

Gick jättebra på jobbet förövrigt igår vilket va härligt klättrade högre upp än vad många heltidsanställda som sitter dubbelt så många timmar så det var kul ! Kan man vara lite mallig för en stund :)

Imorrn när jag kommer hem från jobbet ska jag plugga ! Rolig lördagskväll :) Men det behövs har en inlämningsuppgift som ska vara inne på torsdag och jag fattar nada så vi får se hur det går. Fattar inte vad jag tänkte med när jag sökte Distans !!! Men det är lätt att var efterklok.

Ha en fin kväll hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0