Ugotmegood

Nu har mor varit här och fikat det var trevligt. Va och tränade förut körde först spinning sen Core. Shit jag trodde seriöst att jag skulle dö när jag körde spinning eller iaf svimma. Men jag överlevde och det känns bra n i efterhand att man har tränat så hårt.

Föressten så har jag börjat fundera lite på vad jag skulle vilja göra om jag inte blev djursjuksköterska och jag funderar lite på Behandlingsassistent. Jag har all behörigheter så jag har nog inga svårigheter att komma in utbildning ligger i Forshaga så jag kan bo kvar här i Karlstad. Men jag vet inte? Ni som känner mig vad tycker ni tror ni det skulle passa mig? Har tänkt att jag skulle vilja jobba med ungdomar isf.



Så här får du mig att känna ...

Sheri - U got me good

Make anything you want out of me
u got me good
Love me or Hate but don't let it be
u got me good.




Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Jo men de tror ja faktiskt du skulle passa som, behandlingsassistent allså. Du sprider positiv energi runtomkring dig (ett stort plus) och du är en bra lyssnarna! Sen om du är bestämd och hård kan du nog själv bara svara på :P Eller Per kanske? ;)

2010-01-15 @ 22:06:06
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0