Känns tomt när det tar slut!

Skräll att jag sitter uppe såhär sent :P Har Precis sett sista avsnittet av 8:onde och sista säsongen av Föhäxad. Som vanligt känns det extremt tomt efter man har sett klart en serie. Man liksom tänker "jaha vad ska jag göra nu då?!" Men jag kommer nog på ngn ny serie att mölja snart igen :) Greys Anatomy är väl på tur antar jag. Men inte ikväll !

Sover ensam inatt eftersom Per är ute och Partajar. Tråkigt! Borde gå och lägga mig men det är så sjukt varmt här inne så det är helt sjukt! Kommer aldrig kunna somna.

Imorgon ska jag träffa min kära vän Cazzie :) Det är på tiden! Vi tänkte åka till skutberget och sola lite! Härligt!

Japp men nu ska jag försöka att sova då.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0