L ö r d a g

Jag hade en ritkigt lyckad kväll igår, den var lagom. Först var här hemma och spelade lite ölspel på två pers :) Gick jättebra ! Sen åkte vi in till stan och gick in på tempel utan några problem. Beställde en drink och satt och pratade och dansade lite. Dom spelade massa rockhits så det var väldigt go stämning och väldigt fint var det också :) Liknade arena på många vis fast man kände att det var mycket mera moget än va det var på Arena.

När jag har på 3:an på min TV så funkar inte ljudet! Va e detta, för det första har jag bara 1,2,3,4,5,6 och så slutar ljudet funka på den viktigaste kanalen typ. Iofs så ser jag typ aldrig på tv längre sätter mest på den som sällskap. Väldigt konstigt. Varje gång jag sätter mig vid datorn så sätter jag på TV:n.

Börja längta efter Per nu, jag borde vara van vid detta men det är att gött att ha honom hemma när man kommer hem från jobbet :) Idag ska jag jobba 20-03 så det blir cykeln hem inatt.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0