Onsdag

Heej!

Härligt väder det är ute idag :) Tror jag ska gå ut och gå en sväng faktiskt! Så jag får lite luft.

Föressten så har jag ju fått antagningsbeskedet nu som jag har väntat på så länge. Och jag blev inte nöjd för fem öre. -jag blev reserv på alltihop !! Känns riktigt surt för jag var verkligen instäldd på att börja plugga till hösten. Men vi får se vad dom säger på komvux för jag har ju sökt där också. Där har jag sökt:

  • Matte C & D
  • Kemi A & B
  • Fysik A & B
  • Biologi A & B
  • Företagsekonomi A
VI får se hur det går ! Men det vore kul att komma in för då har jag typ behörighet till alla linjer iaf även fast jag inte har tillräckligt höga betyg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0