har haft finbesök.

Förut ringde syrran och frågade om ja kunde vara barnvakt åt lilla Amanda, och det är klart! Stackars Alvin är sjuk så dom var tvugna att åka till akuten som tur var, va det bara en magsjuka.

Amanda har hållt mig och Per igång iaf! Vi har dansat, lekt med katterna, sett på Emil i lönneberga, ritat, varit till affären och ätit mat. Mycket trevligt!

Fick Tv-licensen idag!! Bajs på den, jag förstår verkligen inte syftet med den?! Varför ska jag behöva betala för något jag aldrig ser på. Ser ju bara på 1:an en gång per år och det är på melodifestivalen. Annars klarar jag mig. Vad gr dom alla pengar? Nej vafan gör så att det blir reklam istället så vi slipper betala. Dom hade ju miljoner med pengar i överflöd förra året då tycker jag att man kan få tillbaka ngt. Betalar fan 2000kr om året för pengar som jag inte har ngn aning om vart dom tar vägen. Nej usch och fy!!

Ja nu har jag fått det sagt! Vad tycker ni om den här jävla tv-licensen?! :)

(inte tagna idag dock!)


Kommentarer
Postat av: Brathen

Hatar alla räkningar men de ä nog värst.... Å även om man inte har tv men dator eller till å me bara radio så måste man ju betala... Eftersom de kostar å lyssna pä radio å via datorn kan man se vissa tv program, åhh ja blir så iriterad på de där påhittet så ja vet inte vad :p bara lust å

slänga den så fort den kommer !

2010-06-17 @ 00:36:44
Postat av: theres

oooja ! Funderar på om jag ska ringa dit och klaga :P

2010-06-17 @ 02:03:39
URL: http://thereseskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0