Kvällssnack.

Idag har vi städat hela lägenheten och varit nere på stan och kollat på alla studenter som gått på bal. Har varit en mysig dag faktiskt, även fast den har gått så himla fort! Jag och Per har precis sett klart på "The independence" filmen :) Den var bra!

Imorrn börjar jag jobba klockan fyra och slutar vi elva så det blir kväll imorrn med. Men jag tänkte jag skulle komma upp i någorlunda tid imorrn ändå. Kanske ta ett varv runt ilandatjärn. Tänkte ju att jag skulle få in den rutinen att gå det varvet varje dag. Så man får ordentligt med motion. Och förhoppningsvis tappar några kilon ;) Tur att jag har ett jobb där man aldrig sitter ner!

Är det ngn mer än jag som spänt väntar på svar från universiteten ?? Kollar varje dag nu vet inte ens om man får något svar i juni men man kan ju alltid hoppas på de!

Kommentarer
Postat av: cass

Det är i juli första beskedet kommer :)

2010-06-08 @ 16:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0