M.Å.N.D.A.G

Hej !

Nu har jag kommit hem från en dag på stan med Christine :) Var mycket trevligt! Jag tror vi var inne på varenda affär :) Vi va inne på Åhlens tre gånger. Tredje gången hittade jag ett par jeansleggings, ett par vanliga svarta leggings, en rouge och en rougeborste ! Jag hade ju Presentkort där så det var kul att köpa mig lite.

Christine kanske kommer hit en sväng sen också :) Ska kika lite på hennes blogg :) Blir bra de.

Jag beställde ju Bh:s förra veckan från ellos. Är så van vid att det går så fort att få dom så jag börjar undra  vart dom tagit vägen!! Imorgon måste dom komma.


Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Ja, visst är de tomt?! :S helt galet!

2010-06-22 @ 09:31:36
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0