Photoshop

Heej!

Har kommit in i en photoshop period nu igen :) Me like! Har suttit oh grejat lite nu under kvällen/natten. Har lärt mig hur man blendar ihop bilder med varandra :)

Dessa bilder har jag satt ihop:



Inte hel felfritt men jag blev rättså nöjd ändå för att vara första gången :) Det hade blivit mycket snyggare om alla hade haft samma bakgrundsfärg dock!

 

 

Förövrigt spöregnade det när jag slutade jobbet och jag missade såklart båda bussarna in till stan så jag fick gå, Va dyngsur när jag kom fram till torget.  Så var jag tvungen att vänta på bussen i en kvart sen också! De ville sig inte idag :) Men jag kom hem iaf.  Nu jobbar jag inte förens på lördag va jag vet, är inte schemalagd förens då. Men vi får hoppas att det dyker upp lite timmar !

Nu blir det nog en film innan sängen kallar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0