00.00

Heeeeeej

har fått hem bikinin nu och jag blev inte nöjd :( Så himla tråkigt. Den får åka tillbaka igen.. Den var för liten och jag orkar verkligen inte ta en större storlek och så får man tillbaka den så är den inte snygg istället. Så nej jag får leta vidare. :)
Jag fattar inte kan man börja få myggbett redan? För jag har fått ett skitstort på låret isf. Det kliar och gör jätteont. <
Cassandra trodde jag hade fått skabb haha. Hoppas jag verkligen inte. Någon mer som ha fått myggbett?

Imorrn blir det jobb hela dagen. Först 11.45 till 16.00 på McD sen 17 -21 på Dialon. Börjar längta efter min lediga helg nu så extremt mycket.

Idag fick vi biljetterna till Thailand !! Fönsterplats (tummen upp för de). Nu måste jag bara leta upp mitt pass, ringa till länsförsäkringar och fixa lite mer reseskydd och sen är vi redo :D



Kommentarer
Postat av: Cassandra

hahaha skämtade ju dock om skabben, men vem vet? ;) HAHA



Kul att ni fått hem biljetterna, hoppas att ni får skitkul där nere.. Är inte alls avundsjuk om du nu undrar de!! TRO INTE DE!!

2010-03-23 @ 22:33:52
URL: http://cassiies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0