050310

Heej

Idag står McDonald's på schemat. Ska bli riktigt kul att jobba idag för jag ska få jobba med Per idag :) Första gången så det ska bli riktigt spännande. Han kommer förmodligen köra över mig totalt haha. Han är ju så duktig!
Men jag känner att jag börjar komma igång nu så det ska nog gå bra.

Jag önskar så himla mycket att jag kunde sjunga, det är så härligt att bara kunna sjunga även om man inte blir känd eller så, så tycker jag att det är en så bra egenskap. Det är nog många som skulle vilja kunna sjunga, har jag fel?

Nej nu måste jag sätta igång med mina sysslor innan jag åker iväg till mitt kära jobb.

Pussss

Kommentarer
Postat av: Syrran

Sjung för guds skull INTE =)

2010-03-05 @ 16:22:29
Postat av: Lina

Jag tycker du kan sjunga!:D

2010-03-05 @ 21:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0