100310

Tjaa!

Har varit och tränat idag, äntligen kom jag upp i någorlunda bra tid. Härlligt. Jag har tom hunnit göra sallad och grejer :D Blev tonfisk sallad idag :) Katterna blir helt crazy när jag gör tonfisk sallad !

Nu går veckorna fort måste jag säga det är ju faktiskt redan onsdag :) På fredag kommer Per och nästa gång han kommer hem kommer han hem för gott :D YAY!

på lördag är det melodifestival också :) Jag måste säga att Timoteijs låt är faktiskt bra, den blir bättre och bättre! Tror att den kan passa i eurovision också om den blir bra när vi översätter den vill säga.

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej min vän! Du jag undrar vad du gör på lördag? Kanske vi kan se på melodifestivalen hos dig? Du jag och Anton:D Eller något? :D Kraaaam

2010-03-10 @ 23:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0