240310

Heej

Idag blev det en riktigt sen uppstigning. Per väkte mig genom att killa mig bredvid läppen vilket kittlas så himla mycket. Ja idag står jobb på schemat. Ska även packa ihop min bikini och skicka tillbaka den :( Ska skicka in ansökan till behandlingsassistent och borde också ringa till länsförsäkringar. Borde även ringa till min doktor och kolla om jag kan börja köra bil än. Jag vet att jag får men jag måste bara vara säker. Ingen låter mig köra förens jag har pratat med henne :P Men jag är så himla seg på att ringa... Tycker inte om att ringa till folk. haha säger jag och jobbar som telefinförsäljare :P

Nu ska jag äta mat för min man står och lagar pyttipanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0