Bara lite kvällsnack

Sitter i soffan nu och göttar mig, Nu är det bara en jobbdag kvar på Dialon och sen blir det Mcdonalds jobb. Har fått mycket timmar nu på McDonal's vilket känns bra. Kommer få en mycket mycket bättre lön i april än vad jag fick denna månaden :) Tur att man har världens bästa mamma som hjälper till när det behövs :)

nu är det snart vår, dom har ju börjat sälja päskfjädrar och grejer nu :) Känns härligt. När jag var yngre så brukade jag alltid sätta på mig tsåna rdär trekvartsbyxor/pirstbyxor eller vad dom nu heter vid påsk. Då var det vår ! Allt känns så himla mycket lättare när det blir vår man blir liksom lite mer positiv !

Jaja nu ska jag ägna mig åt något annat ...

POK

Kommentarer
Postat av: Julianna

Jag håller helt med dig, allt blir lättare på våren! Då går man mot ljusare tider och slipper det tunga vintermörkret!

2010-03-11 @ 17:29:04
URL: http://theshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0