Kallt

Haha fick två kommentarer om mitt förra inlägg om att kunna sjunga. Ett stod det "jag tycker du kan sjunga" Och det andra "sjung för gud skull INTE" Det tyckte jag var lite roligt :) Jag kanske ska göra ett videoinlägg där jag sjunger så kanske jag stiger på Blogg.se topplista. "Titta ni måste gå in på denna bloggen och höra henne sjunga haha".
Nej det kommer inte hända. :)

Hemma efter ett pass på McDonald's :) Det gick bra, trodde jag skulle frysa ihjäl när vi kom ut därifrån och skulle åka hem. Det är -16 ute så det var inte så konstigt att vi frös. :D

Nu blir det mys med min goding som ska åka imorrn :( Vi ska äta godis som jag köpte förut. Så nu har jag inte tid med er längre ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

va?! :O var de så kallt igår kväll?! shit. nu som vi börjar få sol o allt men kylan, den sitter kvar :(

2010-03-06 @ 10:12:07
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0