Kommer få abstinens!!

Tja!

Det har blivit sena uppdateringar nu på senaste tiden. Det är för att Per är hemma nu så han har datorn hela tiden så jag får ingen syl i vädret :) Men nu har jag den haha !

Idag har jag varit på informationsträff om behandlingsassistent och jag känner att jag vill komma in det enda jag är rädd för det är om jag är för ung för den linjen. A jag vet inte nu har jag sökt iaf och om jag kommer in så är jag väl inte för ung ! Fyller ju ändå 21.

Skulle gissa på att detta blir min sista uppdatering ända fram till onsdag för jag och Per åker ju ner till strömstad på lördag. Ska dit och jobba på donken. Så imorrn ska vi åka hem till mamma och lämna katterna och då ska mamma låna datorn under tiden. Kommer bli tomt men det får gå.

Imorrn blir det även att storhandla behöver verkligen fylla upp kylen nu när Per är hemma och äter. Hittade mitt pass förut också ! Toppen! Först leta vi igenom alla låder nere i förrådet men hittade inget. Men sen kollade jag igenom hela lägenheten och precis när jag skulle ge upp så låg det längst in i ett skåp :) YAY! Nu är väl allt fixat inför resan antar jag :)

Ska ringa doktorn imorn också se ska jag väl äntligen få köra bil :) Ska bli så himla kul !!!

Jaja men nu ska jag se på Bella & Tyra Show!

Puss och Godnatt
Syns på onsdag!

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

hehe nepp, de har jag inte fått ;)

2010-03-26 @ 00:09:42
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0